Wrong Turn 3: Left for Dead

En grupp förrymda fångar och ett par fängelsevakter är djupt inne i skogarna i West Virginia när de blir attackerade två invalider och missbildade ”saker”.

Regi:
Declan O'Brien
Genre: Skräck
Skådespelare: Tom Frederic, Janet Montgomery m.fl.
Utgivnings år: 2009
Mitt betyg: 2/5

Äntligen är den här, gud vad jag har väntat. Måste säga att jag tyckte om den första väldigt mycket men den andra sög. Så om jag ska vara ärlig så hade jag absolut inga höga förväntningar på denna, men ändå otroligt kul att det har kommit en till.
Visst denna fungerar att titta på, början är väldigt B men den tar sig. Lite smått seg och långtråkig på vissa delar men en helt okej film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0