Kill Theory

Ett gäng ungdomar firar att de har tagit sin examen. Men de stöter på en sadistisk mördare som tvingar dem i en lek som går ut på att döda varandra för att själva kunna överleva.

Regi:
Chris Moore

Genre: Skräck


Skådespelare:

Agnes Bruckner, Patrick Flueger, Teddy Dunn, Daniel Franzese, Don McManus, Ryanne Duzich m.fl.

Utgivningsår:
2009

Mitt betyg: 2/5

Förutsägbar, man visste redan från första stund vad som skulle hända.
Känns som om man har sett detta förr lixom. Och med tanke på att jag inte orkade kolla mer än fem minuter första gången jag satte på den så är det ingen bra film. Men visst, kul o se, alltid kul o ha sett många filmer.

Jag ursäktar det dåliga klippet, fanns inget bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0