Bio - New moon

Kom precis hem från en helt underbar bio upplevelse med min syster, samt Magnus och Malin.

Efter all den väntan som vi har väntat så fick vi äntligen se den, uppföljaren av Twilight, New moon. En så fruktansvärt bra film, blir helt pirrig.

 

Hade väldigt höga förväntningar på filmen, men den har inte fått så bra kritik innan, så på något vis var man beredd på en besvikelse. Jag tycker ändå att det är konstigt att den fick så dåligt betyg av dem, den är verkligen helt underbar. Visst jag älskar verkligen böckerna och så… de som satte betyg på den hade säkert inte samma känslor som jag har.

Filmen får verkligen det högsta betyget av mig!

Dock så blir jag så trött på folk. Man sitter där och är helt inne i filmen, man gråter och så brevid en så sitter folk och är så respektlösa mot dem som verkligen vill se… jag anser att är man på bio så är man tyst. Man skrattar och så men man gör det när det är läge för det… man pratar inte högt med kompisen och så. Man har ändå betalat en rätt stor summa ändå för att få en härlig upplevelse. Men men.

Vill att de ska släppa den tredje NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0